Korisnički servis: Registrujte se
047.jpg

18. 04. 2017.

NOVI BRENDOVI U PORTFOLIJU NEREGELIJE

U 2017. godini portfoliju Neregelie priključila su se dva nova principala. U pitanju su brendovi Selpak i Silen, turske kompanije Ipek Kagit i brendovi Dolorelax, Isomar i Mr. Baby italijanske kompanije Coswell.
 
Selpak i Silen, brendovi turske kompanije Ipek Kagit, obuhvataju proizvode papirne galanterije priznatog kvaliteta. Ovi proizvodi će biti distribuirani u okviru farmaceutske divizije i Robe široke potrošnje (FMCG). 
 
Selpak je osnovan 1970. godine i kontinuirano obezbeđuje najsavremenije proizvode papirne galanterije na tržištu. Mikroinkapsulirane i antibakterijske maramice kao i trouglaste kutije za maramice, predstavljaju samo dio Selpakovog truda da izdigne industriju papirne galanterije na viši nivo. Selpak je u Turskoj prvi i jedini brend koji koristi biorazgradive ambalaže i 100% reciklirana jezgra.
 
Od 1971. godine Silen nudi optimalan kvalitet papirnih proizvoda po pristupačnoj cijeni. Na putu je da postane globalni brend zahvaljujući stalnom povećavanju svog međunarodnog prisustva, dok sa asortimanom od toalet papira, papirnih ubrusa, salveta, papirnih i džepnih maramica predstavlja pravi izbor za kupce.
 
Coswell je italijanska grupa kompanija specijalizovana za proizvodnju i distribuciju proizvoda za oralnu i tjelesnu njegu, kao i grupe kozmetičkih proizvoda. Na tržištu Crne Gore se od 01.01.2017. godine može naći dio njihovog asortimana i to:
 
Isomar proizvodi zasnovani na morskoj vodi koju karakteriše niska koncentracija teških metala i ugljovodonika, a visoka koncentracija kiseonika. Zahvaljujući takvom odnosu koristi prednosti morske vode da pomogne svakodnevnoj dobrobiti nosa, ušiju i očiju.
 
Dolorelax je proizvod namijenjen kontroli bola kroz topli i hladni tretman. U slučaju lokalizovane upale, terapija toplotom stimuliše protok krvi i zauzvrat podstiče oksigenaciju, to jest, smanjenje upale.
 
Mr. Baby je istorijski italijanski brend koji već više od 50 godina brine o majkama i djeci tokom rasta. Ovaj brend je oduvijek bio sinonim za pažljivo istraživanje i inovacije. Testiran je u saradnji sa vodećim naučnim ustanovama da bi obezbijedio najviši kvalitet i bezbjednost.

Galerija